Organizen

Organizen

Wil jij snel en makkelijk

  • mails terugvinden die belangrijk zijn (overzichtelijke mailbox)?
  • wegwijs worden in jouw administratie (ziektekosten, belastingen, facturen…)?
  • spullen terugvinden in je (kleer)kast, op zolder, in de schuur of de garage? (bewaren, wegdoen, ordenen)?
  • Aanbrengen van structuur in het leven van andere, in hun agenda, financiën en administratie.

Hoe werkt het?

In een (gratis en vrijblijvend) kennismakingsgesprek kijken we samen naar wat voor jou belangrijk is en welk doel je voor ogen hebt.

Als je met mij in zee gaat, maken we concrete afspraken:

  • Wat doe ik en wat doe je zelf
  • Wanneer plannen we de sessies en hoelang mogen ze duren

Tussentijds evalueren we: hoe dicht zit je bij je doel? Kun je nu zelfstandig verder of wil je mijn hulp langer inschakelen? Kun je misschien bepaalde onderdelen afronden en gaan we verder met andere? Alle opties zijn open en bespreekbaar.

Gaandeweg geef ik je tips en leer ik je hoe je na onze samenwerking op dezelfde efficiënte manier verder kunt.

De duur van het hele traject is afhankelijk van de omvang en complexiteit van jouw vraag. Je begrijpt, het maakt heel wat uit of we één kast opruimen of de administratie van een (kleine of grote) onderneming aanpakken.

 

Heb je vragen die specifiek over jouw financiële zaken gaan? Kijk dan hier

Ja, ik maak graag een afspraak!

Stel uw vraag gerust

Bel of mail ons met uw vraag

Ma - Vrij 09:00 - 15:00 / Za & Zo- GESLOTEN